Mon08212017

Last update04:14:49 PM GMT

Формула Абарт

25-26 травня на автодромі Adria Raceway відбувся другий етап Чемпіонату Формули Абарт, в рамках якого взяло участь 14 пілотів, троє з яких представляють Росію.

Гоночна траса знаходиться в передмісті Адрії, що зовсім недалеко від Болоньї. Траса майже на 1300 метрів коротше Autodromo Di Vallelunga (4085м проти 2702м), проте анітрохи не поступається в цікавинки. Вона складається з 15 поворотів і двох довгих прямих, які дозволяють автомобілям розвивати максимальну швидкість. Недарма вона полюбилася майстрам «кузовного кільця» і навіть увійшла в комп'ютерну гру Toca Race Driver 2 з етапом «DTM».

У ці вихідні відбулися перегони у цілих 4 серій: CIFormula ACI-CSAI Abatth, 5 Hundred Cup, Formula Junior Monza, CITurismo Endurance. У суботу за регламентом у пілотів були 3 вільні практики і 2 кваліфікації за підсумками яких вирішувалася розстановка в 1-й і 3-й гонках етапу, у другій же пілоти отримали місця на старті по 1-й гонці в реверсивному порядку. Тобто перші 6 місць були «перевернуті»: фінішував 6-м в 1-й гонці стартує 1-м і т.д.

Погода в Адрії, протягом усього першого дня постійно змінювалася, ранок почався з сонця, яке змінилося проливним дощем, до кінця дня, до часу 2-х кваліфікацій, траса знову підсохла. В результаті механікам і інженерам команди SMP Racing Junior доводилося дуже багато працювати над настройками машини.

За підсумками 3-х вільних тренувань по сухій трасі Сергій Трофімов показав у першій практиці 9-е, і в 2-й і 3-й восьмого часи сесії, а Віталій Ларіонов був стабільний у 1-й і 2-й практиці з 4-м часом, але у дощі був 12-м. На початок кваліфікації траса майже зовсім підсохла, але, тим не менш, хлопцям не вдалося зайняти високі стартові позиції. Сергій обидва рази ставав 9-м, а Віталій 14-м і 12-м.

Сергій Трофімов - «Чесно кажучи, очікував більш високих результатів ... Темп пілотів серії здивував і порадував своєю щільністю. Майже всі пілоти вмістилися в 1 секунді, і в цій ситуації невеликі помилки і, часом, невелике невезіння серйозно позначаються на підсумковій позиції в протоколі. Наприклад, 2-го і 6-го пілотів в 1-й кваліфікаційній сесії розділило менше 1,5 десятих секунди. Що стосується моєї кваліфікації ... У 1-ій сесії помилкою на 3-му секторі я зіпсував собі коло, з яким міг опинитися на 3-4-й позиції. А в другій постійно боровся з трафіком, і тільки мені ніби вдавалося опинитися на вільній трасі, як хтось помилився або невдало виїжджав з піт-лейн, і чергове коло виявився зіпсованим. У підсумку вдався тільки один швидкий коло. Позиція на старті не радує, але тим цікавіше завтра буде боротьба ».

Віталій Ларіонов - «Згоден з Сергієм. Очікували більш високих стартових позицій. Моя 1-я сесія була повністю провалена по чисто технічної причини. Почав давати збої датчик положення педалі газу і машина просто відмовлялася розганяти. А в 2-й сесії я помилився на самому початку, поїздив по газону, зіпсував гуму і вже серйозно покращитися не зміг. Що-ж, значить завтра будемо прориватися ».

У другий день гоночного уїк-енду відбулося 3 гонки. За підсумком яких, Сергій Трофимов посів 2-а рази 7-е місце і 4-е в загальному заліку, Віталій Ларіонов 11-е в першій і 3-е в абсолюті останньої гонки уїк-енду, на жаль, у другій зійшов. У заліку Trofeo Nazionale Formula ACI-CSAI Abarth Trofeo Alboreto або, інакше, в заліку серед новачків: Сергій Трофімов посів всі 3 рази 2-е місце, Віталій 3-е в першій і 1-е в останній, т.ч. SMP Racing Junior тепер лідирує в Trofeo Michelle Alboreto.

Сергій Трофімов про першій гонці - "Дощ припинився тільки під ранок, і до часу нашого старту траса вже просохла настільки, що на дощовій гумі виїжджати вже було не можна, а на сліках ще зарано. У зв'язку з цим організатори вирішили провести старт у режимі сейфті-кара. З цим була пов'язана моя перша проблема. Заїзд на піт-лейн розташований відразу після зв'язки повільних і сліпих поворотів. Таким чином, в розтягся після двох кіл під сейфті-каром пелетоне друга половина пілотів практично не могла бачити сейфті-кар і зрозуміти, коли він згорне на піт-лейн. У підсумку, коли перші вже стартували, ми ще повільно під'їжджали до останнього повороту, і лідируюча група встигла досить далеко виїхати. Потім я невдало вибрав траєкторію в першому повороті і пропустив ще декількох пілотів. Втрачені позиції досить швидко відіграв, потім пройшов ще одного пілота і опинився в порожньому просторі. Від переслідувачів я швидко відірвався, а група спереду вже від'їхала на недосяжну дистанцію. Залишалося сподіватися на невдачі суперників, залишатися на трасі і підтримувати пристойний темп ».

Віталій Ларіонов про першій гонці - «Мені було трохи легше, мене по радіо попередили про те, що сейфті-кар звернув на піт-лейн, але мені це не сильно допомогло тому все одно до лінії старту не можна обганяти. На першому колі вдалося відіграти кілька позицій, потім помилився, втратив кілька місць, кинувся наздоганяти, але наш третій співвітчизник Джон Симонян помилився на гальмуванні, відбувся контакт, і мене розвернуло. Поки повертався на трасу все далеко виїхали ... ».

Сергій Трофімов про другій гонці - «Старт з місця більш менш вдався. Можна, звичайно, і краще, але, враховуючи проблеми на минулому етапі, непогано. У плутанині першого повороту, намагаючись відіграти позиції, втратив одну. Після зрозумів, що це був ключовий момент мого гонки. У Адрії дуже важко обганяти і, незважаючи на більш високу швидкість, я витратив 4 або 5 кіл на те, щоб повернути позицію. Обігнавши, я відразу сильно відірвався, але лідери вже поїхали далеко. Повторилася ситуація першої гонки. Потім на трасі з'явився сейфті-кар, і з'явилася надія поліпшити позицію на рестарт, але ми так і фінішували під сейфті-каром ».

Віталій Ларіонов про другій гонці - «Старт як такої цілком вдався. Але в першому повороті також втратив позицію, потім відіграв, потім хтось сам забрався. Добрався до 9-й позиції. Наздогнав і пройшов Джона Симоняна і, коли я вже був попереду, він ударив мене в заднє колесо, мене розвернуло, машина заглохла і більше не завелася ».

Сергій Трофімов про заключній гонці уїк-енду - «Перший раунд гонки можу охарактеризувати одним словом« жесть ». Стартувати вдалося цілком пристойно, і в перший поворот увійшли до 3-4 ряди, але тут обійшлося - всі з нього і вийшли, і щільним натовпом поїхали до зв'язки 2-3. На вході в 2-й поворот мене хтось підштовхнув (здається Симонян) і відправив у Dorrbecker'a. Який наїхав на моє переднє колесо (серйозно пошкодивши підвіску) і відправився в політ ... До наступної шпильці ми знову під'їхали в 2-3 ряди, але я був всередині і сподівався пройти відразу декількох, але знову отримав в «зад», в'їхав у кого- то, і втратив крайню частину носового обтічника і «перекосив» переднє крило. І відразу після цього на трасу виїхав сейфті-кар. Кілька наступних кіл під сейфті-каром, проїжджаючи 2-й поворот і дивлячись на перевернуту машину, я з хвилюванням намагався розгледіти, як там справи у пілота і заспокоївся тільки, коли побачив, що він самостійно йде в бік медичної машини. Після всіх колізій, ще під сейфті-каром, я зрозумів, що машина постраждала досить серйозно: була дуже нестабільна на прямих і погано повертала ліворуч. Після рестарту, на пошкодженій машині, мені не вдалося утримати за собою Віталіка, але після я зміг підтримувати темп лідерів, не відставати від них і навіть пройти кілька машин. У результаті не тільки привіз машину на фініш, але і фінішував 4-м. Порадувало те що, нарешті, знайшли швидкість. Темп в 3й гонці був не гірше лідерів. І особливо я радий за Віталіка. Він заслужив цей успіх ».

Віталій Ларіонов про заключній гонці уїк-енду - «Сергій докладно описав старт і додати мені нічого. Дійсно 1-2-3й повороти - це була «жесть». Незважаючи на те, що всі зіткнення відбувалися в безпосередній близькості від мене, мені вдалося зберегти машину. Після рестарту мені досить швидко вдалося наздогнати і пройти Сергія (його машина була пошкоджена і він не став довго опиратися) і кинеться в погоню за лідерами. Когось пройшов сам, а хтось «самоусунувся», але головне, що, нарешті, мій темп був абсолютно адекватний темпу лідерів. І це, звичайно, щось особливе стояти на подіумі, і слухати Російський гімн! І, звичайно, мої вітання Сергію. На пошкодженій машині він фінішував відразу за мною і зовсім не давав мені розслабитися ».

У цьому сезоні в рамках італійського Чемпіонату Формули Абарт залишилося ще чотири гоночних етапу і дванадцять гонок: Мюджело 13-14 липня, Імола 31 серпня - 01 вересня, Мисаїл 21-22 вересня. Сезон закриє гонка в Монці 19-20 жовтня.

Для довідки: Головною місією спільної програми SMP та Російської федерації автоспорту є створення моделі всього автоспорту, починаючи від картингу і до найпрестижніших видів: старших "Формул", гонок спорт-прототипів і Gran Turismo. Також ця програма дає шанс кращим російським гонщикам виступати у відомих міжнародних гоночних серіях і працює на підвищення інтересу до російського автоспорту в світі. Для цієї мети в 2012 році за підтримки Бориса Ротенберга була створена гоночна команда SMP Racing. У цьому сезоні вона виступить в гоночних серіях International GT Open, Blancpain Endurance Series, Formula Abarth, Formula Renault Alps 2.0, World Series by Renault 3.5, FIA European Touring Car Cup, Copa De Espana Resistencia.

 

Цікава стаття? Поділися з іншими:

You have no rights to post comments

Музика

JA Teline IV

Здоров'я

JA Teline IV

Освіта

JA Teline IV

Стиль і мода

JA Teline IV

Розваги

Avatar