Sat08192017

Last update04:14:49 PM GMT

Back Спорт Новини спорту Автоспорт На поромі - до піщаних пасток ...

На поромі - до піщаних пасток ...

Майже місяць вантажівки «КАМАЗ -Мастер » пливуть на поромі через Атлантику. Зовсім скоро паром повинен причалити до берегів Південної Америки. Тут 5 сiчня « Синя армада » (так називають російську команду в світі автоспорту ) стартує на «Дакарі - 2014 ».
Перефразовуючи знаменитий девіз , нинішній « Дакар» стараннями організаторів стане « длиннее , вище , важче ». Траса ралі- рейду пройде по території Аргентини , Болівії та Чилі . Це найбільш протяжний «Дакар » відтоді , як гонка перебралася до Південної Америки. У категорії вантажівок боротьба має запекла . Особливістю минулої гонки стали безпрецедентно щільні підсумкові результати. Третє місце Андрія Каргинова на КАМАЗі відокремило від четвертого місця Жерара де Роя на IVECO всього три хвилини. І це на дистанції 8121 км!
ПІДСТУПНІСТЬ в пампаси

Торік наші вантажівки зайняли на «Дакарі» весь подіум , але напередодні нового старту керівник « КАМАЗ -Мастер » Володимир Чагін (на фото) зосереджений і обережний у прогнозах ...

- Володимир Геннадійович , це буде ваш другий « Дакар» в ролі керівника команди. Вам дісталося видатне спадок , але щось проте турбує?

- Взагалі-то це за визначенням неспокійна посаду. Тебе все і завжди повинно турбувати . Будь то суперники , питання, пов'язані з технікою , якісь моменти в гонці . Постійно є про що подумати. А от якщо ти в чомусь відчуваєш себе надто впевнено , то це дуже оманливе відчуття . І ти обов'язково будеш покараний згодом ...

- Не буду у вас питати , в чому складність нинішнього « Дакара» , спершу інакше : у чому його підступність ?

- Наприклад , дуже багато пилу на перших ділянках , коли ралі пройде по аргентинських пампасах . Доведеться здійснювати чимало обгонів в пилу , тому що слабкі учасники ще не встигнуть відсіятися ... Підступними традиційно вважаються піски , піщані пастки. Доведеться перетнути серію гірських ділянок , ралі йде через Анди , де багато каменів , порізів шин , вузьких доріг над прірвами ...

- Рік тому наші молоді пілоти зайняли на «Дакарі» весь подіум. Але сьогодні ви говорите , що навіть попадання одного екіпажу в призи буде успіхом ? Чисто російська скромність ?

- Не в скромності справу. Кожен новий «Дакар» - це шлях з чистого аркуша. Навіть якщо в попередній гонці весь подіум був твоїм , це не означає , що ти запанував там навічно . «Дакар» , повторюся , дуже непередбачуваний , я не знаю , де лежить конкретний камінь , через який вантажівка поріже колесо і довго простоїть на цьому місці ...
ДВИГУН ПРОГРЕСУ

Організатори « Дакара» дбають не тільки про створення додаткових труднощів гонщикам , а й про екологію. У цьому зв'язку у всіх гоночних
КАМАЗів нові мотори. Екіпажі Миколаєва та Мардеева поїдуть на модифікованій , менш димної версії - КАМАЗ- 4326 з ярославським двигуном ЯМЗ.

Три інші машини оснащені швейцарськими моторами Liebherr. Сподіваємося , що технічна кмітливість російських фахівців не підведе , і нові мотори надійно приведуть « Синю армаду » до подіуму . Принаймні в іншій області - співпраці зі спонсорами - «КАМАЗ -Мастер » вже давно вийшов на топ- рівень. Команда з Набережних Човнів сьогодні , мабуть, найпривабливіший проект для спонсорів і технічних партнерів. Їхній внесок у перемоги Челнінского команди переоцінити неможливо. Приклад тому - генеральний спонсор « КАМАЗ -Мастер » банк ВТБ , який підтримує команду вже восьмий рік поспіль. Багато в чому завдяки спонсорським внескам банкірів був побудований суперсучасний технічний центр команди , за своїми масштабами цілком порівнянний, наприклад , з виробництвами провідних команд Formula 1 .

«КАМАЗ -Мастер » займає вдалу медійну нішу. Головне для команди змагання - гонка «Дакар» - проходить у період новорічних свят і не відчуває серйозної інформаційної конкуренції . Перемоги « КАМАЗ -Мастер » в « Дакарі» - це видовищна картинка , яку охоче використовують в розкручуванні свого іміджу навіть такі серйозні бренди , як ВТБ. Причому справа не обмежується наявністю логотипів на бортах гоночних вантажівок і формі гонщиків.
Так , на сайті банку , присвяченого спонсорським та благодійним проектам - VTBrussia.ru , - любителі автоспорту зможуть до 27 грудня включно взяти участь у масштабному конкурсі - вікторині. Призи переможцям - форма гонщика команди « КАМАЗ -Мастер ».

Під час самого «Дакара » на сайті спонсора розміщуватимуться відеоролики з найбільш драматичними моментами гонки . Тут же можна здійснити віртуальний тур по цехах , де збираються найшвидші вантажівки в світі. Одним словом , в розкручування проекту «КАМАЗ -Мастер » беруть участь не лише ЗМІ в традиційному розумінні цього слова , а й медійні ресурси спонсорів. За « КАМАЗ -Мастер » хворіють усім світом!

Цікава стаття? Поділися з іншими:

You have no rights to post comments

Музика

JA Teline IV

Здоров'я

JA Teline IV

Освіта

JA Teline IV

Стиль і мода

JA Teline IV

Розваги

Avatar